czik3n
Komentarze: 0
A jeśli ktoś chce wykonywać pewnych zadań lub działań Najbardziej, o zmiennej nagrody lub wzmocnienie należy wybór. Zmienna nagroda nie jest dosłownym nagroda pieniężna (choć może to być w przypadku kasyna), a to jest coś, co wzmacnia wysiłki osób ", aby kontynuować. I ta nagroda nie jest stały, to może się zmienić w zależności od wzoru zachowań chcesz osiągnięty.
4. LUDZIE CHCĄ WYBORÓW, ALE NIE ZA WIELE
Jestem pewien, że słyszałeś o książki Barry'ego Schwartza "Paradoks wyboru: dlaczego coraz to mniej" . Ma też wielką TED rozmawiać na ten temat. Oto moja opinia na balansowaniu wyboru:
Ludzie są zbudowane z chęci kontrolowania jedynek przeznaczenie. Wybory oszukać ludzi do myślenia, że ??mają kontrolę i swobodę. Jeszcze mnóstwo wyborów może opuścić osobę tracą czas, zdezorientowany i niezadowolony. Czy kiedykolwiek poszedł do sklepu i stał zdumiony tym, jak wiele różnych odmian istnieją opatrunku lub prawie wszystko? Przy budowie produktu upewnij się, aby umożliwić swojemu użytkownikowi jakąś możliwość wyboru, ale zachować te wybory ograniczone i funneled do wspólnego celu lub nagrody. Nie chcesz się niezadowolonego użytkownika, drapiąc się w głowę zbyt długo.
Dodaj komentarz